Kereszt Magazin – ahol mindent megtalál

A szerelem öl, butít és nyomorba dönt!

Mindig is ezt az elvet vallottam! És fogom is, míg meg nem halok!!!

szerelemSzerintem az élet nagy igazsága! Az utóbbi időben egyre több olyan embert látok, akiket nagyon megvisel a szerelem. Mindenki szenved. Vannak nők, akik túl sokat engednek meg a pasinak. Túl sokat várnak tőle. Túl sokat remélnek tőle. Mindent, de mindent (tényleg úgy higgyétek el, h. mindent) odaadnának érte. Tudom ez nem is lenne baj, ha mindezt viszonoznák! De NEM és ők is tudják az eszükkel hogy NEM, ezt soha nem fogják visszakapni. ÉS mégis, mégis!!!
Mert a nőknek a szívük a döntő. Hiába az ész, ha a női szív szerelmes! Ők soha nem fognak kapni semmit a férfitól, semmit de semmit, mert a kapcsolat kilátástalan, reménytelen (vagy talán mégsem, ha adok még egy esélyt?) és nincs jövője (vagy talán mégis ha még várok egy kicsit?).
Gondolatok melyek csak táplálják a női szívet, a fájdalmas érzéseket, azt hogy megtapasztald az igaz barátságot! Mert egy barát mindig meghallgat, minden ballépés után kezét és a legpuhább papírzsepit nyújtja. De ezért megsúgja, hogy én előre szóltam!
És ugye te is tudtad?
A válasz csak ennyi: “Igen tudtam! De tudod azt mondta… De soha, soha többet nem lesz ilyen!! Nem fog megint kihasználni! Csak még egyszer beszélek vele és ezt megmondom neki.”pár
A barát azt mondja: “Szerintem szenvedtél eleget az elmúlt években! Szerintem hagyd, jobb lesz kilépni, elfelejteni!”
A válasz: “Jó, így lesz a legjobb!” Másnap:
-“Elmentem és megmondtam neki! De olyan kedves volt, megígérte, hogy…”
-“És te…?”
-“Nem, nem úgy van ahogy gondolod! Most én használom ki őt!” /Itt állhatna az is hogy most adok neki egy utolsó tényleg utolsó esélyt vagy most láttam rajta vagy most igazán akarja vagy most azt mondta hogy tényleg elmegy a másik és csak engem szeret/
Pár hét múlva a barát új csomag pzs-t vesz, a legjobb csokit és erős vörösbort. Mert a barát az barát.:)

Vélemény, hozzászólás?

